Back to top
  • Openingstijden showroom: 14:00 - 20:00
  • Openingstijden klantenservice: 11:00 - 21:00

    Veelgestelde vragen

    Waterpijp bestelling plaatsen

    Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?

    U hoeft geen account aan te maken om een bestelling te plaatsen bij Wookah-Supply. Raadpleeg onze privacyverklaring voor meer informatie omtrent de verwerking van uw data en persoonsgegevens.

    Hoelang blijven producten in mijn winkelmand?

    De door u geselecteerde premium waterpijp producten blijven in uw winkelmand tot uw browsergegevens verwijderd worden. Zolang uw geschiedenis, cookies en cache niet worden verwijderd blijven dezelfde producten in uw winkelmand.

    Hoe ziet het bestelproces er stapsgewijs uit?

    Zodra u producten toevoegt aan uw winkelmand, de juiste gegevens correct invult en de bestelling afrekent met een van de beschikbare betaalmethoden zult u een bevestigingsmail van uw bestelling ontvangen. Wij zullen direct uw product(en) mits deze op voorraad zijn direct met onze vaste samenwerkingspartners van (BEDRIJFSNAAM) verzenden naar het door u opgegeven afleveradres. Zodra de product(en) bij u geleverd zijn, zult u een e-mail ontvangen met bevestiging dat uw premium waterpijp producten succesvol zijn geleverd.

    Ruilen en retourneren

    Ik wil mijn product(en) omruilen

    U heeft 14 dagen de tijd om product(en) om te ruilen bij Wookah-Supply. Dit kan onder het genot van een kop koffie in onze showroom of door contact met ons op te nemen middels het contactformulier. Wij zullen dan samen bespreken wat de omruil mogelijkheden zijn. Let wel op, de product(en) komen alleen in aanmerking voor omruiling mits deze nog in nieuwstaat zijn. Dat wilt zeggen dat de producten nog in de originele verpakking zitten, onbeschadigd zonder gebruikerssporen.

    Ontevreden over uw geleverde producten

    U heeft een bestelling geplaatst bij Wookah-Supply en de product(en) voldoen niet aan uw verwachtingen? Dit lossen wij samen op! U heeft bij deze de mogelijkheid om gebruik te maken van uw wettelijke herroepingsrecht. U dient het product binnen de wettelijk vastgestelde termijn binnen 14 dagen na ontvangst aan te melden voor retour. Dit kan via ons contactformulier.

    Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op reageren en u instructies geven over hoe u de bestelling terug kunt sturen. Zodra het retour pakket 14 dagen nader aanmelding van de retourenring is ontvangen, zullen wij het betaalde bedrag terugboeken naar uw bankrekening. De verzendkosten worden bij retourzendingen altijd op de klant verhaald.

    Wookah-Supply heeft het recht om retourzendingen te weigeren of om een deel van het totaal bedrag terug uit te keren in de volgende situaties:

    • De product(en) zijn gebruikt;
    • Er is duidelijke schade of gebruikersaanwijzingen zichtbaar op de geretourneerde product(en);
    • De orginele productverpakking(en) ontbreken of zijn beschadigd;
    • De retour niet binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen is aangemeld via ons contactformulier.
    • De product(en) 14 dagen na aanvraag van retourenring niet zijn ontvangen bij Wookah-Supply.

    Product defect of incompleet geleverd

    Ontbreekt er een onderdeel of is er iets defect geraken gedurende de levering? Dit lossen wij samen op! Meld uw klacht binnen 14 dagen aan via ons contactformulier. Wij zullen spoedig contact met u opnemen om de resterende onderdelen naar u toe te zenden. Bij sprake van defecte product(en) zullen wij u vragen om foto’s hiervan met ons te delen en het defecte onderdeel naar ons terug te sturen. Bij ontvangst van het defecte onderdeel zullen wij binnen 14 dagen een nieuw onderdeel toesturen. Mocht dit nieuwe onderdeel niet direct leverbaar zijn dan zullen wij in overleg met u bespreken of het onderdeel met vertraging geleverd kan worden. Een alternatieve oplossing is dat u liever een ander product kiest of het aankoopbedrag terug wordt geboekt.

    Algemene informatie

    Kan ik product(en) fysiek bekijken in de showroom?

    Kijken doen wij niet aan, genieten van een heerlijke kop koffie of thee dat doen wij zeker wel! Kom langs bij onze showroom aan Hazepad 15 A9, te Breda voor een gezellig gesprek met een van onze vriendelijke adviseurs. Wij zullen samen met u kijken welke product(en) het beste bij uw wensen en behoeften passen.

    Ik wil mijn eerste waterpijp ooit aankopen

    Welkom bij de club! Uw eerste premium waterpijp! Het is van belang dat u de juiste keuze maakt. Een waterpijp is namelijk een lange-termijn investering. In onze webshop kunt u aan de linkerzijde filters configureren. Aan de hand van deze functionaliteit kunt u het vertoonde aanbod filteren op basis van kleur, kwaliteit en merk.

    Er wordt onderscheid gemaakt tussen drie verschillende kwaliteiten:

    Wie zijn wij?

    Wookah-Supply is een premium waterpijp leverancier. De klant staat bij ons centraal, uw tevredenheid is ons succes. De gemiddelde leeftijd op onze werkvloer is 24 jaartjes jong. Ons team streeft ernaar om continu de meest recente waterpijp producten en toebehoren in ons assortiment aan te kunnen bieden met service waar men u tegen zegt.

    Heeft u suggesties voor Wookah-Supply of zou u graag met ons willen babbelen? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen of om onze showroom te bezoeken!

    Verzending en levering

    Hoe wordt mijn pakket bezorgd en wat voor levertijd zit hieraan vast?

    Onze product(en) worden geleverd in samenwerking met onze vaste samenwerkingspartner genaamd PostNL. De levering van onze producten bedraagt een termijn van 2 werkdagen indien er voor 17:00 uur is besteld dan heeft u in de meeste gevallen het product de eerste volgende werkdag in huis. Als er bij een product “langere levertijd” of “uitverkocht” wordt weergegeven kan dit uitlopen tot circa 2 tot 3 weken.

    Kan ik mijn bestelling zelf op locatie ophalen?

    Dat kan zeker! Hier hangt wel een voorwaarde aan vast: u dient met ons gezellige team wel een kop koffie of thee te drinken. U bent ten alle tijden welkom om uw bestelling op locatie op te halen aan Hazepad 15 A9 te Breda.

    Wat bedragen de verzendkosten?

    Bij bestellingen onder een totaalbedrag van €50,- (exclusief BTW) bedragen de verzendkosten €5.00. Bestellingen boven €50,- worden gratis verzonden. U kunt er ook voor kiezen om uw bestelling zonder verzendkosten op te halen op locatie in onze showroom.

    Betaling

    Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?

    Bestellingen in de webshop kunnen worden voldaan met de volgende betaalmethoden:

    • Rembours (contant bij levering betalen);
    • Belfius Direct Net;
    • Creditcard (VISA);
    • iDEAL
    • Klarna B.V.
    • ING Home’Pay
    • Bancontact
    • SOFORT Banking

    Heeft u vragen over de betaalmethoden? Neem dan contact met ons op.

    Bestelling annuleren

    U heeft een bestelling geplaatst en wilt hem achteraf toch annuleren? Dat kan, neem contact op met onze klantenservice om dit in orde te maken. Annuleringen van bestellingen zijn situatiegerichte diensten waarbij rekening wordt gehouden met betaalmethoden, verzendkosten etc. Hierom verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice om dit zo snel mogelijk in orde te brengen.

    Klik hier om contact op te nemen.

    Bestelling afgerond maar geen bevestiging per mail ontvangen.

    U heeft zojuist een bestelling in onze webshop geplaatst maar geen bevestiging per e-mail ontvangen. Neem alstublieft zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ervoor zorgen dat u zo spoedig mogelijk alsnog een bevestigingsbericht schriftelijk per e-mail ontvangt.

    Transactie niet voldaan maar wel bestelbevestiging ontvangen?

    Als u de transactie niet heeft voldaan zullen de product(en) niet geleverd worden. Mocht u nog niet betaald hebben maar wel een bestelbevestiging ontvangen en toch graag de product(en) willen ontvangen? Neem dan even contact met ons op. Dan zullen wij samen de bestelling in orde brengen.

    Waterpijp onderhoud

    Worden onderhoudsartikelen standaard mee geleverd?

    De onderhoudsartikelen zoals een schoonmaak borstel of een schoonmaak borstel set dienen los erbij besteld te worden. Dit wordt bij geen enkele product in onze webshop standaard erbij geleverd. Wel kunt u via onze webshop eenvoudig bij elke waterpijp schoonmaak producten erbij bestellen. Kijk ook eens naar de schoonmaak poeder die u kunt bestellen om uw shisha eenvoudig schoon te kunnen maken.

    Hoe was ik mijn waterpijp schacht?

    Hoe was ik de waterpijp tabakskop?

    Hoe was ik de waterpijp vaas?

    Hoe was ik de waterpijp slang?