Back to top
  • Openingstijden showroom: 14:00 - 20:00
  • Openingstijden klantenservice: 11:00 - 21:00

    Retourneren

    • Vergeet niet je ordernummer erbij te vermelden.
    • Is er iets kapot / beschadigd? Stuur dan altijd een duidelijke foto mee!
    • Vermeld in het email onderwerp: ”Retour”
    • Meld je retour aan door te mailen naar: info@wookah-supply.nl of gebruik ons contactformulier.

    Ruilen en retourneren

    Stap 1. Meld je retour bij ons aan per e-mail

    Stap 2. Meld je retour aan in het retourportal en download het verzendlabel

    • Je ontvangt van ons per mail een retourlabel, deze kunt u uit printen.
    • Dit geld voor alle klanten uit Nederland, Belgie. Woon je in een ander land? We kunnen dan geen verzendlabel aanmaken. Retourneer het pakket naar ons adresvia jouw lokale postkantoor.
    • Je betaald geen retourkosten vooraf, wij zullen de retourkosten inhouden van het te verrekenen bedrag. De retourkosten zijn: Nederland– €5,-
      Belgie – €7,50

    Stap 3. Print het RMA-formulier uit, vul het in en voeg deze mee in de doos

    • Verpak alles zorgvuldig zodat breekbare onderdelen beschermd zijn tijdens vervoer!
    • Het RMA Formulier hebben wij voor het gemak ook meegestuurd met je bestelling!
    • Print het verzendetiket uit en plak deze op de doos.
    • Je nu niet meer te wachten in de rij bij het postkantoor! Uitprinten, oplakken en inleveren is voldoende.

    Retourvoorwaarden

    • Er worden geen retourproducten aangenomen die gebruikt zijn.
    • Nieuwe en ongebruikte producten kunnen geruild of terugbetaald worden zonder enige reden binnen 30 dagen na aankoop. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour crediteren!
    • Producten die beschadigd zijn tijdens vervoer dienen binnen 3 dagen na ontvangst te worden gemeld per emailof contactformulier.
    • Alle producten, die je langer dan 30 dagen na ontvangst van het product aangeeft, worden niet in behandeling genomen.
    • Verstuur de product(en) binnen 14 dagen na aanmelding van je retour.
    • Producten die beschadigd zijn door de gebruiker kunnen bij ons niet geretourneerd worden.
    • Voor producten die een klein gebrek of imperfectie vertonen en waarvan je het niet nodig vindt deze te retourneren, kan indien gewenst, een tegoedbon gegeven worden.
    • Gebroken / beschadigde producten niet terugsturen zonder onze toestemming. Stuur eerst een foto ter beoordeling aan ons toe.
    • Binnen 14 dagen na ontvangst van het retour, storten wij het bedrag aan je terug.

    Wat moet ik doen als de producten beschadigd zijn aangekomen?

    We maken een onderscheid tussen imperfecties / beschadigingen / oneffenheden en echte gebreken / defecten. Lees hieronder meer:

    Hand gemaakte producten

    Omdat wij handgemaakte producten verkopen komt het wel eens voor dat een product imperfecties en oneffenheden bevat.
    Wookah Supply verkoopt voornamelijk handgemaakte producten, je kunt daarom gerust aannemen dat de imperfecties van het product geen invloed hebben op het kwaliteit van het roken van de waterpijp. Door het handwerk is een perfecte, gladde afwerking niet aanwezig. Met andere woorden, het is heel normaal om lasnaden, een lichte slijtage en krassen op de stang te vinden of andere markeringen die kunnen ontstaan door het buigen van metaal.

    Alle producten worden met zorg en liefde uitgekozen, wij verkopen dan ook onze handgemaakte producten met liefde maar hopen op begrip en acceptatie van onze klanten. Juist de oneffenheden onderscheiden, de door ambachtslieden gemaakte producten, van de massa producten die van de fabrieksband gerold komen (met name gemaakt in China).

    Mocht je toch niet tevreden zijn met je aankoop kun je het product altijd kosteloos naar ons terug sturen. Wij zullen u echter adviseren om te kiezen voor een machinaal gemaakte product (Amy Deluxe, Amir’s, Oduman, Dumb en overige producten met China of Duitsland als land van oorsprong). Bij het opsturen van een vervangend exemplaar is de kans groot dat hier eveneens een oneffenheid / lichte beschadiging te vinden zal zijn, met wederom teleurstelling als gevolg. Om die reden kunnen we je product indien gewenst, alleen omruilen tegen een machinaal gefabriceerd product.

    Defecte / gebroken producten

    Als een product gebroken is aangekomen, maak dan een foto en mail dit aan ons toe zodat wij dit verder kunnen verwerken. Gebroken items niet terugsturen zonder onze instemming!

    Een waterpijp is puur een instrument om de rook mee te vervoeren. Mocht je niet genoeg rook of smaak ontvangen dan ligt dit vrijwel nooit aan de waterpijp zelf.

    Waar moet ik mijn pakket inleveren?

    Tijdens het aanmelden van je retour sturen wij een overzicht van de dichtst bij zijnde afleverpunten. Kies het afleverpunt en lever hier je pakketje in!

    Wat kost het retourneren / ruilen?

    De retourkosten voor standaardverzendingen binnen Nederland bedragen €5,- en de retourkosten voor Belgie zijn €7,50.
    Retourkosten uit overige gebieden variëren per land en verschillen per lokaal post bedrijf.

    Welk bedrag krijg ik terugbetaald?

    Bij het terugsturen van de gehele bestelling: Het gehele aankoopbedrag excl. De retourkosten.
    Bij het terugsturen van een gedeelte van de bestelling: Het aankoopbedrag van de retourproducten excl. verzendkosten.

    Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug krijg?

    De uitbetaling door onze veilige betalingsprovider vind plaats binnen 14 dagen na ontvangst van je retour. Om onze klantenservice te verbeteren streven wij er echter naar om binnen 5 werkdagen u geld terug te storten.